خیرمقدم
 
رویـــای ســبـز
 
چهار شنبه 7 / 6 / 1398برچسب:, :: 2:3 ::  نويسنده : حبیب اله حکی

سلام دوستان عزیزم به وبلاگ خودتون خوش اومدین

در ضمن ایمیل خودتون رو تو خبرنامه بنویسید تا جملات عاشقانه براتون ارسال شود



نظرات شما عزیزان:

شاهزاده پارسی
ساعت6:26---4 مهر 1390
سلام خوبی حبیب جان لینک شدی شما هم منو با اسم شاهزاده پارسی لینک کن
پاسخ:چشم عزیزم


شاهزاده پارسی
ساعت12:16---21 شهريور 1390
سلام خوبی مرسی که سر زدی بازم سر بزن امروز با مطالب جدید اپم اگر با تبادل لینک موافق بودی بهم بگو
پاسخ:چاکریم


ali
ساعت3:38---8 شهريور 1390
salam dooste aziz man shomaro ba onvane ROOYA SABZ link kardam age khasti mano ba onvane SMS HAYE LOVE link kon felan bay
پاسخ:ممنون که سر زدی .بازم دلمونو شاد کن.بای
پاسخ:


آرش
ساعت3:02---8 شهريور 1390
سلام داش حبیب

ممنون از اینکه بهم سر زدی

بازم بیا

بای تا هایپاسخ:سلام کاک آرش.خودت خیلی خوش تیپی ولی عکست نه اگه انتقاد پذیری عوضش کن.بای دوست من


znu admin
ساعت3:10---7 شهريور 1390
خیلی ممنون از اینکه تو نظرسنجی شرکت کردی.

یه جمله زیبا دارم واست مینویسم.

از دکتره

خداوندا

از بچگی به من آموختند همه را دوست بدارم

حال که بزرگ شده ام

و

کسی را دوست می دارم

میگویند:

فراموشش کن
پاسخ: ازجمله ات خیلی خوشم اومد.بهم سر بزن درجش کردم تو وبلاگ.بازم برام بفرست دوست من.بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

من چیستم ؟/ افسانه ای خموش در‌ آغوش صد فریب/ گرد فریب خورده ای از عشوه نسیم/ خشمی که خفته در پس هر درد خنده ای/ رازی نهفته در دل شب های جنگلی/ من چیستم؟/ ..... .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویـــای ســبـز و آدرس roeyayesabz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 26610
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

-
- تماس با ما -

انتخاب بهترين وبلاگ ماه
-