رفیق
 
رویـــای ســبـز
 
یک شنبه 10 / 6 / 1390برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : حبیب اله حکی

امروز مورخ : 10/06/1390 از بزرگترین روزهای بد زندگی من بود

چرا؟

چون بهترین دوستم ازم رنجید و امیدوارم که منو ببخشه و فرصت دیگه ای بهم بده.

آه ای رفیق
از چه فراموش کردهای
آه ای رفیق
آن را که نقد هستی خود پاک باخته
آن را که غم خریده و شادیفروخته
آن را که چون شراره به یک لحظه سوخته
اما به حال سوخته یک عمرساخته
آه ای رفیق
نان گرم سفره ام را با تو قسمت کردم ای دوست
هر چه بود از من گرفتی غیر اه سردم ای دوست
دشمن من بودی ای رفیق رهم
دشمن این قلب پاک و بی گنهم
نام تو فانوس هر مسافر شب
از چه نتابیدی برشب سیهم
آه ای رفیق
...
آه ای رفیق
 
 
 من به خط وخبری از تو قناعت کردم قاصدک کاش نگويی که خبر يادت نيست
عطش خشک تو بر ريگ بيابان ماسيد کوزه اي دادمت اي تشنه مگر يادت نيست تو که خود سوزی هر شبپره را ميفهمی باورم نيست که مرگ بال و پر يادت نيست تو به دلريختگان چشم نداری بيدل انچنان غرق غروبی که سحر يادت نيست يادم هست يادت نيست خواب روزانه اگر درخور تقدير نبود پس چرا؟....

 
بی خبر از همدیگر آسودن چه سود. بر مزار مردگان خویش نالیدن چه سود زنده را باید به فریادش رسید ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود

 
قلب ها دریچه ی نفوذند و صادقانه نفوذ کردن پایدارترین مهمانی است
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

من چیستم ؟/ افسانه ای خموش در‌ آغوش صد فریب/ گرد فریب خورده ای از عشوه نسیم/ خشمی که خفته در پس هر درد خنده ای/ رازی نهفته در دل شب های جنگلی/ من چیستم؟/ ..... .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویـــای ســبـز و آدرس roeyayesabz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 26609
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

-
- تماس با ما -

انتخاب بهترين وبلاگ ماه
-